Random Products

17:31

Toamna se culeg roadele blogosferice și se numără blogurile preferate

      Toamna se culeg roadele blogosferice, coapte din ani precedenți. Bloggeri ce mă inspiră constant și care scriu destul de des, în măsura în care timpul nu devine dușmanul lor. Recensământul bloggerilor este o călătorie online  pe tărâmul lor,  al celor care  încropesc cele mai năstrușnice, precum și cele mai interesante mesaje, care lasă o amprentă. De revenit, de văzut și de citit.


1.      Primul blog este al scriitorului și al psihologului Cătălin Stanciu, https://vinovatcaexist.wordpress.com. Scriitura sa a lăsat o amprentă pozitivă pentru cititorii săi, prin simplu fapt că expune fiecare subiect cu frachețe și responsabilitate. Am avut plăcerea, să-l cunosc pe psiho-scriitorul Cătălin Stanciu  la prima mea experiență la o lansare de carte, acolo a avut loc prezentarea cărții Viața e un drum pe jos. De aceea,  cuvintele așternute pe o coală de hârtie sau emise vor rămâne întipărite ca o emblemă, etichetă ce ți se pune precum spune scriitorul Cătălin Stanciu:
„Odată rostit
odată scris
cuvântul
nu-ți mai aparține
va rămâne ca o piatră de 
aducere aminte. ”


2.  Verbs describe us este blogul potrivit pentru a afla mai multe detalii despre artiști și piese de teatru, pe http://judyflorescu.com. Tânara Judy Florescu este un blogger documentat și mereu la curent cu detalii din viața artiștilor de la ziua de naștere la pasiunile acestora. Informațiile despre piesele de teatru puse în scenele din București, precum și recomandările ce vizează un anumit public bine segmentat. O apreciez pe Judy deoarece este talentată(cochetează timid cu muzica) și dornică de experiențe culturale noi.Din păcate nu am avut ocazia să o cunosc, dar cine știe poate o să ne întâlnim la o piesă de teatru prin București...


3. Bogdan Daradan este promotorul Presei în blugi, bloggerul care scrie mult și bine. Inițial l-am cunoscut pe Daradan din prisma culturii cinematografice manifestat în articolele sale despre scurtmetraje, filme și seriale. Ulterior, săpând mai mult în blogului lui am descoperit interviuri cu personaje din industria muzicală..ce să vezi jurnalistul este pasionat de muzică și concertează pe unde apucă, că doar nu există eveniment să nu fie cinstit cu multă voie bună. Bogdan are o voce bună și cred că poate să urmeze o carieră în acest domeniu, dar pentru el este doar o pasiune alimentată la fiecare pas cu mult dans. Mă bucur că am avut plăcerea să-l cunosc pe jurnalistul Bogdan Daradan și sper ca în viitor să-l văd în postura de scriitor...să-și lase amprenta cu o scriitură motivatoare într-o carte(purtându-i semnătura). Nu am scăpat chestionată de jurnalist, astfel că mi-a luat un interviu despre bloggingul la 20 de ani. 


4. Cristian Florea este un blogger  pasionat de gadgeturi și de istorie, cel puțin așa l-am descoperit pe http://cristianflorea.ro/. Cristian este un tânăr perfecționist, dornic să ofere cele mai actuale informații. Genul acela de blogger care scrie mult și la tot pasul te înștiințează despre ceea ce s-a mai întâmplat în sport, ce gadgeturi noi au fost aduse pe plaiul nostru, dar și ce semnifică fiece zi importantă. O nouă zi, o nouă postare, o nouă informație(atotștiiutor sau Florenciclopedul). Florea reușește să inspire bloggeri, dar și oameni abonați la postările lui interesante. Te felicit pentru tot ceea ce faci și mult succes în continuare.



5. Manuel Cheța este bloggerul pe care-l asociezi imediat cu Brașovul, http://manuelcheta.ro/ și Tehnocultura. Cel puțin așa îl descriu eu în 3 cuvinte, bloggerul  cunoaște foarte bine blogosfera ținând pulsul acesteia. Prezentatorul tv are emisiunea Tehnocultura, prin care-și alimentează pasiunea sa pentru tehnologie și istorie. Bloggerul scrie articole despre istoria tehnologie și care au fost primele forme de manifestare. Dacă ești pasionat de istoria IT, sigur găsești subiecte interesante despre modul de abordare al experimentelor. Jurnalistul scrie despre presa  brașoveană și evenimentele ce au loc în orașul nostru. Îmi place felul lui de a combate discriminarea bicicliștilor și orice subiect care-l zgârie pe retină. Manuel este bloggerul care vrea să schimbe ceva în blogosfera brașoveană, pentru a fi mai uniți...Am avut plăcerea să-l cunosc personal și îi urez mult succes în continuare..


 Astea fiind spuse, după ce am pus mustul și vinul în cămară...am dat peste bloggeri cu personalitate asemenea vinului vechi și bun. Toamna se culeg roadele blogosferice și se numără blogurile preferate, desigur că sunt mulți bloggeri de pe plaiul nostru pe care-i citesc, dar ei sunt cei mai vizibili... V-am purtat într-o mică călătoriei a blogurilor culturale care aduc un plus de informație.

Tu ce părere ai despre recensământul bloggerilor? Care sunt bloggeri tăi preferați?


You Might Also Like

1 Comentarios

Translate