Random Products

15:11

Bilanțul(de trăiri, de oameni și de idei) anului 2016



Dacă  tot a devenit o tradiție să scriu un articol la cald, despre bilanțul de trăiri, de oameni și de idei am zis să consemnez cum a fost acest an pentru mine. Deși, am avut numeroase probleme tehnice, am încercat să nu renunț la bloggurile mele. În acest an, am învățat să fiu mai optimistă și să analizez fiecare situație amănunțit. Chiar dacă m-am plimbat de la un spital la altul de la Brașov la Iași, am avut încredere că toate greutățile o să dispară și că toate trec în viață, adică și cele rele se risipesc.

 Mi-am dat seama că oamenii buni vor fi mereu alături de mine, pentru că mie îmi place să adun oameni buni și povești frumoase. Toate acestea le păstrez și le iau cu mine în lungul drum al vieții. Restul devin istorie. În aceeași măsură, îmi plac lucrurile care vin de la sine, pentru că dacă este să fii alături de cineva, nimeni nu poate să schimbe asta. Mai cred faptul că lungile așteptări vin cu momente frumoase și cu  oamenii dragi alături. Relațional, am învățat că e bine să aștepți și să analizezi omul de lângă tine, pentru că toate vin la momentul potrivit.


Am vizitat multe locuri frumoase de pe plaiul nostru românesc Alba Iulia, Cluj, Dej, București, Transfăgărășan, Bușteni, Sâmbăta de sus, Râșnov, Sinaia, Iași, Slănic, Prahova, Văile Doftanei, Mănăstirea Crasna, Braj Paltinu, Salina Slănic. Am cules momente frumoase și amintiri dragi, care vor rămâne întipărite mult timp de acum încolo.

Dragi călători pe plai românesc,
2016, a fost un an cu bune și cu rele. Dar, am fost optimistă și am luat doar ce a fost mai frumos și am avut de învățat din fiecare experiență. Trag linia și aștept cu încredere un an nou, cu proiecte noi, vise noi, idei noi, călătorii în locuri noi și povești frumoase.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate