Random Products

03:38

Colindele din biserică ating armoniile sufletului meu




   Colindele din biserică sunt preferatele mele, pentru că-mi stârnesc amintiri frumoase din copilărie, atunci când fredonam diferite versuri în corul bisericii. A trecut mult timp de atunci, dar asta nu înseamnă că acordurile din biserică nu-mi transmit acea stare de bine, un sentiment aparte al purității, al frumosului, al sensibilității, al sufletului.

     Ador să ascult colinde în biserică, pentru că acolo îmi adun gândurile. Ieri am fost să ascult mai mulți elevi și studenți din diferite asociații cum ne încântă sufletele cu LERU-I DOAMNE, transformându-se în mesagerii sărbătorilor de iarnă și de a ne învălui în atmosfera caldă a Crăciunului. De aceea, eu cred că sărbătorea nașterii Domnului este despre familie, despre armonie, despre căldură sufletească și despre oamenii dragi nouă.
      


   Colindele din biserica în care au fost cununați părinții mei, mi-au dat o stare de bine, mi-am adus aminte de momentele frumoase din copilărie, mirosul de brad, cel de cozonac copt și toate poveștile spuse la gura sobei la bunica acasă. Toate aceste gânduri frumoase și rugăcinile spuse sunt cele care dăinuie în această sărbătoare.
    Dragi călători pe plai românesc,
Vă doresc sărbători fericite, căldură sufletească, oamenii dragi alături și multă voie bună. Colindele din biserică, precum și cele de acasă, pregătite de cei mari și de cei mici, să vă atingă armoniile sufletului.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate