Random Products

15:30

Rezoluţiile unui călător pe plai românesc pentru 2017

                       

Rezoluţiile unui călător pe plai românesc pentru 2017 sunt cele bazate pe povești noi, oameni noi, excursii noi, locuri noi și multe momente frumoase. Îmi doresc ca în anul 2017, să întâlnesc oameni noi și buni, care aleg să rămână alături de sufletul meu. În același timp, vreau să-i păstrezi și pe cei, care au ales să rămână alături de mine atunci când a durut cel mai tare. Un an în care să primesc sfaturi bune și să lucrez în echipă.

Îmi propun să ating o serie de obiective:
  • să vizitez minim 15  locuri noi de pe plaiul românesc
  • să ajung la bisericile din Nordul Moldovei
  • să vizitez obiectivele turistice din Maramureș
  • să mănânc preparate tradiționale
  • să îmi mai cumpăr câteva ii
  • să-mi achiziționez un laptop 
  • să-mi achiziționez o cameră video
  • să fac materiale video
  • să nu am probleme tehnice
Dragi călători pe plai românesc,

Vă doresc un an productiv, inspirat și călător. Îmi doresc să deveniți mai buni, mai aproape de cei dragi și să vă atingeți toate obiectivele, propuse pentru acest an. Sper să descoperiți locurile frumoase de pe plaiul nostru românesc.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate