Random Products

16:33

Cuvinte despre mine

Bună cititorule,



             Mi se spune Ralucica. Din dorința de a promova plaiul nostru românesc am creat această pagină, aici veți descoperi subiecte de actualitate ce merită redate în scris.  Călător pe plai românesc, un blog ce reprezintă trăirile mele personale ,despre tot ceea ce se petrece pe minunatul meu plai, îmi place să împărtășesc cu ceilalți evenimentele românești care sunt organizate.  
             

Pasiunea mea pentru scris a început să se fructifice și să crească foarte mult într-un timp relativ scurt, astfel că încep să-mi dau seama că sunt un simplu creator de idei. 
            
                

Ce subiecte voi aborda  pe această pagină?


  • Lansări de carte.
  • Piese de teatru.
  • Vernisaje.
  • Experiențe personale.
  • Turismul românesc.
  • Bucătăria românească.
  • Vestimentația românească.
  • Emisiuni românești.
            

Motivația pentru a participa activ la cel puțin o lansare de carte și  experiența primei lansări de carte,  ”Viața e un drum pe jos” scrisă de poetul Cătălin Stanciu mi-a oferit o perspectivă interesantă de a afla părerea și ce îl determină pe un OM să-și publice o carte. Ai spune că, în fiecare ar zace o explozie de gânduri ce pot fi adunate pe drum și închegate într-un proiect frumos, bine conturat. 


A scrie o carte poate fi începutul unei eliberări, de ordin sentimental,  gânduri ce până atunci se tot derulau ca niște secvențe. Ne regăsim de multe ori în povești pe care le citim pentru că sunt scrise din suflet pentru cititori și pentru că sunt elemente ciclice asemenea unui drum pe care-l parcurgem. Poți citi despre experiența primei lansări pe:   https://vinovatcaexist.wordpress.com/2015/04/14/experienta-unei-lansari-de-carte/
             

Experiența primul interviu a generat o serie de emoții, trebuie să recunosc faptul că nu-ți găsești cuvintele atunci când vorbești despre tine. Ai vrea să omiți parcă unele activități pe care le faci, punând în balanță realizezi câte proiecte speciale ai încropit în ultima perioadă fără să-ți dai seama. Munca are la rândul ei răsplata cuvenită pentru tot ceea ce faci, încet dar sigur că doar nu ne grăbește nimeni în afară de timpul care ticăie neîncetat ca un gong care se aude pentru ultima dată.  

Spun ultima dată pentru că sunt obișnuită cu termenele limită pentru a finaliza articolele și a le expune pe site pentru voi dragi mei. Primul meu interviu de la A la Z pe http://presainblugi.com/ralucic-si-a-imbracat-cele-trei-bloguri-in-blugi-ce-a-iesit-cititi-singuri/  am consemnat gândurile mele pentru presa în blugi.
            

Ralucica a îmbrăcat  blogul cu subiecte diferite scrise sub lupa unor emoții constante. Articolul pentru Presa In Blugi reprezintă o analiză personală a unui an frumos în care am învățat să-mi aștern ideile într-un loc ce-mi aparține, devenind o mare pasiune ce este alimentată frecvent. Poezia este o formă prin care putem comasa toate gândurile, ca un râu care curge constant,însă nu are aceeași formă și conținut, transmite aceea emoție pierdută printre pietrele, ce viața reușește să le formeze ca o barieră , ce se consolidează constant însă avem nevoie de o formă astfel ar fi fără fond. 

Citesc în ultima perioadă poezii ale scriitorilor moderni, un exemplu în acest sens îl reprezintă cele două cărți ”Viața e un drum pe jos” scrisă de poetul Cătălin Stanciu și ”Fluturele din fântână” de interpretul și poetul Adrian Munteanu. Două lumi paralele construite în antiteză, Viața e un drum pe jos ce prezintă o serie de poezii despre psihologia umană și adâncimile ei, în care viața și moartea se-mpletesc într-o realitate inevitabilă și ”Fluturele din fântână” ce trăiește emoțiile societății și momentele grele fără ezitări asemenea frustrărilor și țipetelor ce izvorăsc în interior și stau parcă să izbucnească, că doar până când vei mai putea omule. 

Lansările de carte a celor doi maieștri în mânuirea condeiului, m-au atras în această lume frumoasă a scrierilor de care privesc timid din rezervă, așteptând să învăț și să prind experiența de a scrie propria carte, de a-mi așterne propriile gânduri. 

       


Ce premii am câștigat?


  1. În primul rând fiecare cititor este un premiu, o recompensă a faptului că-mi sunt citite articolele. Vă mulțumesc pentru că intrați pe această pagină constant.
  2. Am câștigat locul 3 la campania de susținere a Craiovei în lupta pentru titlul de „Capitală Europeană a Culturii 2021” cu articolul http://calatorpeplairomanesc.blogspot.com/2015/05/mirajul-poeziei-pe-acorduri-muzicale.html 

  Unde am apărut?


  • Primul meu interviu de la A la Z pe http://presainblugi.com/ralucic-si-a-imbracat-cele-trei-bloguri-in-blugi-ce-a-iesit-cititi-singuri/  am consemnat gândurile mele pentru presa în blugi.


       Poveste continuă și va fi scrisă aici  asemenea unor sâmburi ce vor crește în timp.
        

         Cu respect,

Ralucica, care vă invită într-o mică călătorie  pe plaiul românesc.



You Might Also Like

0 Comentarios

Translate