Random Products

06:23

6 ani la un Ceai et caetera



Ceainăria Ceai et caetera sărbătorește azi, pe 07 octombrie începând cu ora 18 pe str. Latină nr.15, 6 ani frumoși împreună cu prietenii. Au trecut 6 ani în care au testat ceaiuri noi din plante în diferite combinații. Ceai et caetera  este renumită atât pentru ceaiul delicios cât și pentru jocurile de societate.

Ceainăria este locul potrivit pentru a face schimb de cărți și de a socializa. Îmi aduc aminte cu drag, de prima mea apariție la ceainărie, am fost la un eveniment destinat vegetarienilor și nu am ratat ocazia de a vedea cum arată. Mi s-a părut inedit conceptul acesteia, camere distincte special amenajate pentru conferințe cu mese și scaune sau pentru socializare, prezentări de cărți cu perne puse pe jos. 


Ceainăresele îi așteaptă pe prietenii Ceai et caetera la sărbătoarea lor, pentru a marca faptul că de 6 ani ne așteaptă la un ceai și să participăm la evenimente diversificate.


Tu ce părere ai despre ceainăria Ceai et caetera? Ce le urezi ceainăreselor?


You Might Also Like

0 Comentarios

Translate