Random Products

14:32

O nouă etapă a studenției: Editor la Student Show

                                                   
O nouă etapă a studenției: editor la Student Show. După 3 ani de studiu intens la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, cred cu tărie faptul că este momentul pentru o mai bună perfecționare, în ale editatului. Întrebarea, care îmi este adresată de câteva ore ”De ce acum?”, pentru că obiectivele mele le ating, atunci când simt acest lucru. 

Student Show este o emisiune cu și despre studenții din cadrul Universității Transilvania. Singura emisiune de acest gen din România, fiind coordonată de către Lect. univ. dr. Florin NECHITA, profesionistul care stă în spatele acestui proiect. Generații se formează de 3 ani de zile, în acest domeniu, pe cât de interesant, pe atât de complex. Student Show îi instruiește pe studenții care vor să descopere, ce se află dincolo de cortină, dincolo de sticlă și dincolo de ecran. Reporteri, cameramani, operatori și prezentatori capătă experiență.

Îmi propun să-nvăț foarte multe lucruri și să le pun în aplicare. Această experiență sper să contribuie la dezvoltarea mea personală și să mă ajute să montez clipuri interesante și creative. De asemenea, îmi doresc să cunosc oameni noi și să ”LUCRĂM ÎN ECHIPĂ”, pentru că suntem o echipă Anca. 
Atât pentru astăzi. Ne revedem zilele următoare, cu mai multe informații despre acest subiect.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate