Random Products

11:22

Prima mea experiență cu metroul

Prima mea experiență cu metroul a fost interesantă, mă panicasem un pic că o să cad sub roțile acestuia pentru că mișca foarte repede. Închidea ușile și gonea până la destinație. Fiind obișnuită cu un ritm mai molcom al RATului din Brașov, mi s-a părut un ritm mai alert, al Bucureștiului. Acolo unde totul este pe fugă. pe repede înainte, dar parcă un ritm care nu mă reprezintă. Mereu sunt pe fugă de la un corp la altul al facultății, dar nici chiar așa de repede.

Biletul costă 5 lei dus-întors. Ceea ce înseamnă că eu plătesc 2,5 lei pentru o călătorie, mult mai ieftin față de 4 lei plătiți în Brașov pentru un mers cu autobuzul sau troilebuzul care de multe ori accelerează, ducând cartofi și nu oameni. Mi-a plăcut că era curat atât pe peronul, unde am așteptat metroul, cât și în interiorul acestuia. Un punct în plus pentru bucureșteni, sincer mă gândeam că o să găsesc multă mizerie, aglomerație și nu a fost deloc așa.

De la Gara de Nord am mers până la Dristor 1. Liniște era acompaniată pe fundal de sunetul metroului și de cel al persoanei înregistrate care ne spunea stația exactă. Atunci când nu ești din București, este utilă această metode pentru a te pute informa cum să ajungi la destinație. 

Când am compostat biletul să pot intra îl tot respingea acel aparat. Ulterior mi-am dat seama că primele trei sunt destinate celor care au abonament, iar următoarele pentru cei care au cumpărat doar un bilet.

Mi-a plăcut călătoria cu metroul pe plaiul bucureștean, data viitoare voi merge cu metroul pentru a economisi timp și bani. Data trecută pentru card nominal și alte bilete încărcate am plătit 16 lei doar dus, de această dată am scăpat doar cu 5 lei. 
Tu ai fost până acum cu metroul? Cum a fost prima ta experiență cu metroul?

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate